فاکتور های انتخاب سایت وبلاگ ساز رایگان مناسب سئو

آشپزی

فاکتور های انتخاب سایت وبلاگ ساز رایگان مناسب سئو

اگر میخواهید از ساخت وبلاگ رایگان برای بک لینک گرفتن برای سایت تان بهره بگیرید باید دارا بودن یک سری فاکتور های اساسی در این وبلاگ ها را در نظر بگیرید.

هر سایتی برای بک لینک گرفتن برای سایت تان مناسب نیست و نه تنها نمیتواند تاثیر مثبت روی رتبه سایت تان داشته باشد حتی میتواند تاثیر معکوس نیز روی سایت تان بگذارد.

پس اطلاع از فاکتور های انتخاب سایت وبلاگ ساز رایگان مناسب سئو یک امر ضروری برای سئوکاران است.

  • دامین اتوریتی یا DA

مهمترین فاکتوری که باید برای فاکتور های انتخاب سایت وبلاگ ساز رایگان مناسب سئو در نظر داشته باشید دامین اتوریتی یا قدرت دامنه وبلاگی است که میخواهید از آن بک لینک دریافت کنید.

هرچه دامین اتوریتی این سایت بیشتر باشد میتواند تاثیر بهتری روی رتبه بندی سایت شما بگذارد. البته فاکتور های دیگری نیز برای انتخاب سایت وبلاگ ساز رایگان مناسب سئو دخیل هستند و نمیتوان گفت صرفا اگر سایتی DA بالاتری داشت برای وبلاگ نویسی مناسب است.

دامین اتوریتی بالا نشان از این دارد که این وبلاگ قدمت بالایی داشته و مدت زمان زیادی در آن به صورت تخصصی فعالیت شده است.

پس وقتی این وبلاگ معتبر به سایت شما بک لینک میدهد به گوگل این امر را متذکر میشود که سایت شما هم معتبر است که توانسته از این وبلاگ لینک بگیرد.

یکی از ابزار هایی که میتوانید از دامین اتوریتی سایت های مختلف مطلع شوید ابزار MOZ میباشد.

فاکتور های انتخاب سایت وبلاگ ساز رایگان مناسب سئو
فاکتور های انتخاب سایت وبلاگ ساز رایگان مناسب سئو
  • پیج اتوریتی یا PA

پیج اتوریتی از دیگر مواردی است که باید برای ساخت وبلاگ در گوگل در نظر داشته باشید. گاهی ممکن است وبلاگ ها یک ساب دامین در اختیاز شا برای وبلاگ نویسی قرار دهند که پیج اتوریتی بالایی نداشته باشد.

در این حالت نمیتوان گفت تاثیر لینکی که از این وبلاگ برای بهبود سئو یپسایت تان میگیرد بی تاثیر است بلکه تاثیر دارد اما شاید تاثیری که یک پیج اتوریتی بالا بتواند روی سئو سایت تان بگذارد این وبلاگ نگذارد.

البته لازم به ذکر است که تنها وبلاگ هایی را برای لینک گرفتن انتخاب نکنید که امتیاز بالایی در هر فاکتوری داشته باشد زیرا در این صورت گوگل به شما شک میکند و ممکن است به سایت تان امتیاز بالایی ندهد.

  • اسپم اسکور یا spam score

مهمترین عاملی که با لینک گرفتن بری سایت تان باید به آن دقت داشته باشیدتا تاثیر منفی مستقیم روی سایت تان نگذارد اسپم اسکور این وبلاگ هاست.

هرچه اسپم اسکور حتی یک وبلاگ حرفه ای بیشتر باشد قطعا تاثیر منفی روی سایت شما خواهد داشت.

به همین دلیل بهتر است قبل از آن که اقدام به ساخت وبلاگ رایگان در گوگل کنید با استفاده از ابزار MOZ میزان اسپم اسکور این وبلاگ ها را چک کنید و در سایت هایی که اسپم اسکور آن ها بالاتر از ۲۰ الی ۳۰ درصد است به سایت تان لینک ندهید.

  • follow یا nofolllow بودن لینک ها

یکی دیگر از مواردی که میتواند روی لینک دهی با سایت تان تاثیر بگذارد فالو یا نوفالو بودن لینک ها میباشد. قطعا لینک های فالو امتیاز بالاتری نزد گوگل دارند و همین امر میتواند تثیر مثبت روی سایت شما بگذارد.

  • ارتباط با موضوع شما

سعی کنید برای ساخت وبلاگ رایگان وبلاگ هایی را انتخاب کنید که با موضوع سایت شما ارتباط داشته باشد و موضوع بی اراتباطی نداشته باشد.

هرچه وبلاگ هایی که در آن ها به سایت تان لینک میدهید با موضوع سایت شما ارتباط موضوعی بیشتری داشته باشد گوگل امتیاز بالتتری به لینک های شما میدهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبری
نصب دوربین مداربسته ورامین

نصب دوربین مداربسته ورامین نصب دوربین مداربسته ورامین تعمیر دوربین مداربسته ورامین،نصب و فروش دوربین مداربسته ورامین،تعمیر دوربین مداربسته در ورامین،نصب و فروش دوربین مداربسته در ورامین،تعمیر دوربین مداربسته محدوده ورامین،نصب و فروش دوربین مداربسته محدوده ورامین،تعمیر دوربین مداربسته منطقه ورامین،نصب و فروش دوربین مداربسته منطقه ورامین،تعمیر دوربین مداربسته،نصب و …

کلینیک شنوایی سنجی و سمعک
پزشکی
کلینیک شنوایی سنجی و سمعک

کلینیک شنوایی سنجی و سمعک یکی از مراکز سنجش شنوایی و تجویز سمعک در میدان پاستور است که تمام خدمات مربوط به گوش را به هموطنان عزیز ارائه می دهد. کلینیک شنوایی سنجی معمولا توسط متخصص شنوایی شناس تاسیس می شود.

آشپزی
تحقیق در مورد معدن سنگ

معدن سنگ به محلی گفته می‌شود که در آن سنگ به صورت تجاری استخراج می‌شود. سنگ‌ها از مواد معدنی تشکیل شده‌اند که در پوسته زمین وجود دارند. آنها در اندازه‌ها و اشکال مختلفی یافت می‌شوند و کاربردهای مختلفی دارند