زمان برگذاری کنکور فنی حرفه ای و کاردانش ۱۴۰۱

فنی حرفه ای و کاردانش

دارندگان دیپلم هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و همچنین سایر داوطلبان دارای مدرک رشته های نظری در حالتی که رشته مورد نظر آن ها به صورت ناپیوسته ارائه شده باشد، برای شرکت در آزمون رشته های مقطع کاردانی فنی و حرفه ای می بایست تاریخ دقیق برگزاری آزمون را بدانند. اطلاع رسانی های موثق و معتبر در این زمینه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود و لذا متقاضیان می کوشند تا با مطالعه منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای به سطح علمی مناسبی برای آمادگی هرچه بیشتر در این رقابت دست یابند و در این میان اخبار مربوط به جزئیات اجرای آزمون را دنبال می کنند.

 

کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال 1401 در روز جمعه 4 شهریور ماه همان سال برگزار می شود.

 

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری این آزمون در سطح کشور بوده و در موعد مقرر خبر از زمان برگزاری آن می دهد. همچنین در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نیز جزئیات مربوط به تمامی مراحل آزمون مذکور ذکر می گردد. مطابق با اطلاعیه ای که اخیرا بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت، داوطلبان برای شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می بایست در روز جمعه 4 شهریور ماه 1401 در محل برگزاری آزمون حضور یابند.

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

یکی از اصلی ترین شرایط حضور داوطلبان در محل برگزاری آزمون، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشد. شرکت کنندگان به هیچ وجه نباید این نکته را فراموش کنند در غیر این صورت اجازه شرکت در آزمون به آن ها داده نخواهد شد. به علاوه، ارائه یک کارت شناسایی معتبر و یا شناسنامه عکس دار که مشخص کننده هویت داوطلب می باشد، نیز الزامی است.

این کارت به طور معمول چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر شده و از طریق سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای قابل دریافت می باشد. با توجه به برگزاری آزمون در اوایل شهریور ماه، احتمالا کارت مربوطه نیز در همان محدوده زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

  1. وارد شدن به سایت سازمان سنجش به نشانی sanesh.org و انتخاب گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” از منوی موجود در سمت راست
  2. کلیک بر روی لینک فعال “سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1401”
  3. انتقال به صفحه شخصی با استفاده از اطلاعات کاربری خواسته شده و مشاهده و پرینت کارت

منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

داوطلبانی که در رشته های با کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند، می بایست با مواد و منابع این آزمون آشنایی داشته باشند و با انتخاب بهترین منابع و مطالعه آن ها، خود را برای موفقیت در این رقابت آماده کنند. مواد و ضرایب آزمون برای هر مجموعه امتحانی در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 ذکر می شود و کسب اطلاع از کتاب ها و منابع کمک آموزشی موثر که م یتواند شما را در دستیابی به نتیجه مطلب یاری دهد

 

افرادی که در آزمون این مقطع شرکت می کنند، تا مدتی پیگیر اخبار مربوط به زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشند تا در صورت قبولی و کسب حدنصاب علمی قابل قبول، اقدامات لازم جهت ثبت نام در دانشگاه محل قبولی را به انجام برسانند. برای کسب اطلاعات و دریافت جزئیات بیشتر، می توانید بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

 

 

 

سوالات متداول

1- آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1401 در چه تاریخی برگزار می گردد؟

این آزمون در روز جمعه 4 شهریور ماه سال آینده برگزار می شود.

 

2- متقاضیان آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1401 از چه تاریخی قادر به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود هستند؟

این کارت به طور معمول 3 الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد.

 

3- جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1401 از چه طریقی باید اقدام نمود؟

با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanesh.org می توان به کارت آزمون دسترسی یافت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سنگ بازالت
آشپزی
سنگ بازالت (Basalt)

سنگ بازالت (Basalt) سنگ بازالت (Basalt) یک سنگ آذرین است که از گدازه‌های ماگمایی با درصد سیلیس پایین تشکیل شده است. این سنگ پس از گرانیت، فراوان‌ترین سنگ آذرین در جهان است. بازالت‌ها عمدتاً از کانی‌های فلدسپات پلاژیوکلاز، پیروکسن، و هورنبلند تشکیل شده‌اند. نام بازالت از کلمه ایتالیایی “basalto” گرفته …

آشپزی
سنگ زیبا

وقتی آن را تجزیه می کنیم، هدف یک دانش آموز ساده است: دریافت مدرک یا دیپلمی که دانش آنها را ثابت می کند. هوش مصنوعی می‌تواند به دانش‌آموزان در رسیدن به این هدف با ساده‌سازی فرآیند آموزش کمک کند.

داستان و رمان
لیست محصولات نهال

وقتی آن را تجزیه می کنیم، هدف یک دانش آموز ساده است: دریافت مدرک یا دیپلمی که دانش آنها را ثابت می کند. هوش مصنوعی می‌تواند به دانش‌آموزان در رسیدن به این هدف با ساده‌سازی فرآیند آموزش کمک کند.