ورود اُمیکرون به ایران و بازگشت قرنطینه ها و پروتکل ها؟!

آشپزی

معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره شناسایی سویه امیکرون کرونا در ایران توضیح داد.

 

به گزارش ایسنا، دکتر کمال حیدری، گفت: پس از سه هفته که سازمان بهداشت جهانی نسبت به سویه امیکرون که از آفریقای جنوبی شروع شد و سپس به اروپا رسید ابراز نگرانی کرد، امروز بعد از ۸۵ کشور، ما هم شناسایی سویه مثبت امیکرون را از آزمایشگاه مرجع خود تایید کردیم.

 

وی افزود: با توجه به میزان سرایت بالای امیکرون اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی در جلسه اضطراری با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت و از طرفی چون اکنون وضعیت خوبی در کشور داریم، باید تدبیری داشته باشیم که با کمترین آسیب از این شرایط عبور کنیم.

 

او ادامه داد: فرد شناسایی شده مبتلا امیکرون میانسالی بود که از امارات وارد ایران شده بود و ساکن تهران است. پس از شناسایی او اقدامات لازم برای قرنطینه فرد و اطرافیانش انجام شد و ان‌شاءالله در مراحل بعدی بتوانیم با آسیب کم شرایط را رد کنیم.

 

او بیان کرد: از ۳ هفته قبل وضعیت مراقبت مرزی ما به شدت تقویت شد و هر کسی که از خارج از کشور وارد شد، جدا از اینکه می‌بایست کارت واکسن و pcr منفی داشته باشد، افرادی که حال نامساعد داشتند مجددا در داخل کشور تست می‌شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبری
نصب دوربین مداربسته ورامین

نصب دوربین مداربسته ورامین نصب دوربین مداربسته ورامین تعمیر دوربین مداربسته ورامین،نصب و فروش دوربین مداربسته ورامین،تعمیر دوربین مداربسته در ورامین،نصب و فروش دوربین مداربسته در ورامین،تعمیر دوربین مداربسته محدوده ورامین،نصب و فروش دوربین مداربسته محدوده ورامین،تعمیر دوربین مداربسته منطقه ورامین،نصب و فروش دوربین مداربسته منطقه ورامین،تعمیر دوربین مداربسته،نصب و …

کلینیک شنوایی سنجی و سمعک
پزشکی
کلینیک شنوایی سنجی و سمعک

کلینیک شنوایی سنجی و سمعک یکی از مراکز سنجش شنوایی و تجویز سمعک در میدان پاستور است که تمام خدمات مربوط به گوش را به هموطنان عزیز ارائه می دهد. کلینیک شنوایی سنجی معمولا توسط متخصص شنوایی شناس تاسیس می شود.

آشپزی
تحقیق در مورد معدن سنگ

معدن سنگ به محلی گفته می‌شود که در آن سنگ به صورت تجاری استخراج می‌شود. سنگ‌ها از مواد معدنی تشکیل شده‌اند که در پوسته زمین وجود دارند. آنها در اندازه‌ها و اشکال مختلفی یافت می‌شوند و کاربردهای مختلفی دارند